Vad är väl en bal på slottet? 

*nickar och försöker låta övertygande*…Det kan nog säkert vara jättemysigt att tälta på en fullsatt motorstadio-camping och det med hela lilla familjen, istället för att tillbringa ett par bekväma nätter, bara med BS, på hotell några mil ifrån arenan…
Ja jag är ju inte den som är den. Ibland, av många olika orsaker, så får man tänka om och göra nya planer och nya planer behöver absolut inte innebära att det blir något dåligt, bara att det inte blir så som det var tänkt från början. 

Men… nä det får räcka så här långt. Inga planer är spikade än och jag vet inte alls vad det blir av allt. Kanske inget?

En enda tanke ligger kvar i mitt huvud just nu och det är den väldigt själviska tanken ”Får jag inte göra något vuxet och mysigt ihop med BS snart så skriker jag!” Men vi kan kanske klämma in nåt biobesök framöver…  Jag kan ju åka de 16 milen ner efter jobbet nån dag, umgås och sedan åka direkt till jobbet tidigt dagen efter.

Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar