Dagsarkiv: 2016/07/26

Vad är väl en bal på slottet? 

*nickar och försöker låta övertygande*…Det kan nog säkert vara jättemysigt att tälta på en fullsatt motorstadio-camping och det med hela lilla familjen, istället för att tillbringa ett par bekväma nätter, bara med BS, på hotell några mil ifrån arenan… Ja … Fortsätt läsa

Publicerat i Allmänt | Lämna en kommentar

Inte kattpiss! 

Stressade in till stan efter jobbet. Nu är noskvalstermedicinen inhandlad och hunden har glatt ätit sitt första piller (köttsmak, vilken grej!), så nu hoppas jag att hans sista tid i livet blir en aning behagligare. Behagligt har jag det med. … Fortsätt läsa

Publicerat i Allmänt | Lämna en kommentar

solsting?

Är på jobbet och har kafferast i min ensamhet (ve alla kollegor som är lediga idag!). Jag började dagen med att vädra ur medan det var varmare inne än ute och sedan gjorde jag ett försök att stänga ute värmen. … Fortsätt läsa

Publicerat i Allmänt | 2 kommentarer