Hahaha! 

Nu ska jag gå emot alla mina principer och publicera ett ocensurerat foto av mig. Tack vare en gammal kompis så började jag gräva i mitt fotoalbum från högstadiet och vad hittade jag inte om inte porträttfotot från min konfirmation. Året var 1991. 

 kan man se mer from ut? 😂. Jag har oerhört roligt åt alla de foton jag bläddrat igenom ikväll. Vilka minnen! 1991 var ju nästan förhistorisk tid 😉. Före piercing, tatuering och örontöjningens tid. Tiden då jag fortfarande var ”vän och ljuv”. Och blond!! Jag har förträngt att jag varit blonderad. 

Mer allvarligt är att fotot får mig att tänka på allt som hänt sedan dess. Hur mitt liv sett ut hittills och hur det har format mig till den jag är idag. Ibland önskar jag att jag kunde ta en tidsresa tillbaka och ge mig själv råd om framtid och beslut. Fast näää! Utan mina erfarenheter, även de dåliga, så skulle jag ju inte vara jag! Jag är jag, med både fel och brister, men ändå jag 

 

Detta inlägg publicerades i Allmänt, Om mig. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Hahaha! 

  1. annaoyes skriver:

    🙂 en ljuvlig och väldigt tidstypisk blus! Början av 90-talet – före sex and The City och ett mode som sprängde alla gränser. Är tacksam över att vi fick uppleva denna ”oskyldiga” tid 🙂

  2. Therese skriver:

    Ja både tiden och klädmodet var speciellt. Minns att jag var gräsligt avis på en kompis som inte bara hade blus med tjusig krage utan dessutom ett par extremt brokiga och fladdriga mjuka byxor i viskos att bära till 😊

  3. annaoyes skriver:

    🙂 å jag var avundsjuk på min systers gedigna samling av tygklädda diadem och hårsnoddar!

  4. Therese skriver:

    Oh! Dessa har jag förträngt! Hade massor! Jag tillverkade egna dessutom.

  5. kajak11 skriver:

    Fin bild av dig…och ja det ör konstigt att titta tillbaka….och många tankor gör sig….ha en trevlig dag.

  6. Therese skriver:

    Det har hänt mycket sedan 91. Trevlig dag !

  7. annaoyes skriver:

    😃 Fantastiskt!

  8. annaoyes skriver:

    😀 Avancerat 💪

Lämna en kommentar