Segt

Alltså, vissa dagar är det värre att försöka komma igång än andra dagar. Det går seeegt helt enkelt. TROTS att det idag främst handlar om att packa inför en fjällresa. Jag känner mig nästan bakisseg och skyller på gårdagens brist på sömn och tidsomställningen till sommartid samtidigt som jag konstaterar att den magiska dos av energi jag hade igår nu definitivt är förbrukad. Jag önskar att jag kunde hitta en energiboost effektivare än kaffe och te idag.

Lisa Tofft designar fina motiv till t-shirtar mm. Tycker att denna design på bästa sätt uttrycker känslan idag:
komma-igaang_design

Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Segt

  1. kajak11 skriver:

    Åh jag förstår….men i morgon när väckeklockan går i gang 5.45….så.
    Fin t-shirt.

  2. Therese skriver:

    Ja jag som redan är morgontrött tycker att det är pest när det blir sommartid. Det tar tid innan kroppen ställt om sig.

Lämna en kommentar