tetris

…är ett klassiskt spel till datorer och mobiltelefoner. Jag har utvecklat det hela till ett livespel, ”fjällpackning” heter det. Något bättre namn har jag inte kommit på. Helt klart har det dock vissa likheter med Tetris, fast något mer tredimensionellt där hänsyn inte bara skall tas till form utan även till vikt, djup, höjd och innehåll.

Jag har tagit ett mycket viktigt beslut, jag ska totalt lägga bort ”läger-ledare-jag-har-koll-på-allt-och-alla-och-ser-till-att-alla-har-det-bra-jag”. Jag reser med 4 vuxna karlar och jag tänker fokusera på att de ansvarar för sig själva. Jag har koll på mig själv, min packning, min mat och till en liten del även sånt som gäller BS eftersom att han har en massa prylar hos mig. Jag tänker STRUNTA i de andra och inte vara ”mammig”.

Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar